2016/06/20

Bögre, bögre, BÖGRE!

Mostanában úgy vettem észre, hogy az ékszereim nem annyira kelendőek sajnos. Úgyhogy muszáj volt valamivel feldobnom a Fantázia Műhelyem hangulatát. :)
Nekiálltam bögréket öltöztetni. A megrendelők kérhetnek rá írást/ figurát is. :) Kell ennél jobb egyedi ajándék? Szerintem nem. :)

Pároknak mindenképpen ajánlatos ez a cuki fiú-lány matrica a Facebook-os messengerből. Igaz, hogy itt németül van ráírva, hogy szeretlek, de természetesen bármilyen nyelven ráírom. :)


 Egy igazi klasszikus és igazán csajos: Hello Kitty!

A legeslegnagyobb sláger, amit még magam sem gondoltam volna. A Mr és Mrs bögre-páros. :)

Szintén pároknak ajánlom a "Köszönöm, hogy vagy nekem!" feliratos bögrécskéimet. :)

Egyedi ötlet alapján készült a két következő bögre. Egyik egy szintén messenger-es figura gitárral a kezében LOVE-os felirattal. A másik pedig egy masnis rénszarvas "Szeretlek!" felirattal. Mit ne mondjak, érdekes volt számomra a rénszarvast megcsinálni, de szeretem a kihívásokat és megcsináltam! :)

Nem vagyok elfogult a munkáimmal, de Maci Laciékból még én is elkortyolgatnám a teámat. :)

Van aki Waffles mániás?

A következő egy lovász leányzónak készült meglepinek. :)

"Köszönöm, hogy vagy nekem Armi!"

A következő bögrécske ajándékba készült Ádámtól a tanító néniéinek ballagás alkalmából. Remélem Kriszta néninek és Timi néninek nagyon tetszenek majd. :)

Végszó a bögréimmel kapcsolatban, hogy éven át rendelhető. Általában fehér alapra dolgozom, mint ahogy a legtöbb képen látható. Más színekben is elérhető azért, méghozzá türkiz, világoszöld, tégla, sötétlila és fekete színekben. A bögrék 2,5 dl-esek!
A bögrék mikrózhatóak, moshatóak. Egyedül a mosogatógéppel nem kompatibilisek. :)

Szép napot kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése