2016/07/02

Emese vállnyakék projekt

Úgy egy hónapja keresett meg egy leendő menyasszony, hogy őneki egy speciális kérése van felém. Küldött egy képet, hogy a nagy napján szeretne egy ahhoz hasonló ékszert viselni. Ez lenne minden álma. Természetesen igent mondtam, kihívásnak tartottam vállnyakéket csinálni, hiszen még eddig ilyet nem készítettem.

Három napon át rajzoltam, terveztem, méregettem, mire megszületett a nagy ötlet. Elkezdtem kivitelezni, folyton alakítottam rajta. Napi fél órát nézegettem két hétig, mire rájöttem hogyan is lenne tökéletes. Elkészült a nagy mű, aminek minden láncszemét én kapcsolgattam össze a kis fogómmal.

Remélem a kedves hölgynek még szebbé teszi a nagy napját és csodaszép menyasszony lesz belőle.
Örülök, hogy elkészíthettem neked, Emese!

Fázisfotók következnek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése