2015/11/04

Új alapanyagok

Sziasztok!

A héten bátorkodtam kipróbálni egy új gyöngyös boltot. Kénytelen voltam mert a régi bevált boltban már régóta nem volt megvásárolható az a kellék amire nekem szükségem volt.

Végig olvasgattam Facebook-on a kézműves csoportokban a bolt ajánlásokat, majd a GyöngyABC-re esett a választásom. Nagyon elégedett vagyok. Este megrendeltem a terméket és már másnap délután személyesen mehettem a kis csomagomért. A termékek minősége kiváló, fényezésük tökéletes, csillogásuk pompás és még az árérték-arány is megfelelő. Mindenkinek csak ajánlani tudom a webshop-ot! (Innen el is érhető: http://gyongyabc.hu/ )


Hogy el is higgyétek, hogy nem csak kacsázok, természetesen hoztam is már az új gyöngyökből készült csodákat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése