2015/11/02

Újra tevékeny nap

Nagyon régen tevékenykedtem már itt a blogon. Mindig csak a közösségi oldalra töltöttem fel termékeinket. Ezúton kérnék elnézést kedves követőimtől. Próbálkozok ezentúl a blog rendszeres frissítésére. :-)

Mostanában próbáltam ki a gyöngyhálós technikát. Már lett is belőle pár rendelésem. Itt vannak a mai mintáim:
1. Fekete-fehér csavart


2. Csillogó éjszaka nyaklánc kelta csomóval és hozzá tartozó karkötő

3. Fekete estélyi szett szimpla nyaklánccal és triplasoros karkötővel 


Mivel ma találtam egy számomra teljesen új gyöngyös boltot, muszáj volt valami csillogót is vennem ott. Hát erre a kristályAB gömb cseh csiszolt gyöngyre ütött a választásom, amiből gyorsan duplasoros shamballát varázsoltam. Íme:


Az est levezetéséhez elővettem egy régi klasszikus karkötőmintát és gyorsan kombináltam pár gyöngyöt, aminek ez lett az eredménye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése